Zodpovědný spotřebitel

6. dubna 2018

Ve Velké Británii již 29 let vychází velmi vlivný magazín – Ethical Consumer, tedy Zodpovědný spotřebitel, který svojí prací pokrývá 40 000 značek, společností a výrobků. Je silný nejen v objektivitě  zaručené počtem odborníků, kteří tvoří hodnocení a jeho argumentaci. Pozitivní je také rychlost, s jakou se zákazník může dozvědět, jak si výrobek, jehož koupi zvažuje, stojí. Jako příklad uvádíme porovnání automobilových značek. První obrázek ukazuje pořadí aut, pokud vůbec nedbáme, jak daná značka řeší zachování a ochranu životního prostředí, práva zaměstnanců a kvalitu dodavatelského řetězce (i dodavatelé nedbající na důležité aspekty udržitelnosti a práva mohou zničit výsledný produkt).

Naopak druhý obrázek ukazuje jejich pořadí v případě, že si chceme vybrat co nejohleduplnější značku.

Poslední články

David Lundák: Investice do zelené energie je jistota, která nezklame

David Lundák: Investice do zelené energie je jistota, která nezklame

Stoupající ceny energií vedou k úvahám, kde se tento nárůst zastaví, a jestli se dá nějak ovlivnit. Ve chvíli, kdy všechno vypadá nejisté, je minimálně komplikované dávat přesné prognózy, udržitelná energetika by však mohla být jednou z cest, jak hrozící...

Skupina EFG posiluje tým. Finančním ředitelem se stal Roman Lesný

Skupina EFG posiluje tým. Finančním ředitelem se stal Roman Lesný

Tým společnosti Energy financial group, českého lídra v oblasti výroby biometanu, od 1. listopadu posílil Roman Lesný, který nastoupil na pozici finančního ředitele. Lesný se dlouhodobě pohybuje zejména v sektorech dopravy, logistiky a strategického řízení firem,...